اموزشبازی

اموزش استفاده از لباس های پولی در نسخه اصلی بازی Among Us

همان طور که می دانید لباس های پولی در بازی Among Us بسیار جذاب است و بسیار محبوب بسیار در چشم است ولی برای داشتن حیوان خانگی یا لباس های مختلف باید به یورو به بازی پول بدهید و این امکان در ایران امکان پذیر نمی باشد. پس برای داشتن لباس های جذاب میتوانید این اموزش را به راحتی بخوانید و لذت ببرید.

مرحله اول:دراین اموزش شما نیاز دارید که دو فایل مود ونسخه اصلی بازی را داشته باشید که میتوانید این دوفایل از از سایت دانلود خان و از اینجا دانلود کنید وباید اول نسخه مود را نصب کنید بعد از ان وارد بازی شوید ودر قسمت کاستومایز لباس حیوان خانگی و لباس های مورد نطر خود را انتخاب کنید.

توجه:شما میتوانید فقط یک بار این لباس ها را انتخاب کنید اگر لباس ها را عوض کنید باید حتما مرا حل را از اول اجرا کنید.

مرحله دوم:باید داخل پوشه Android شوید وفایل بازی را پیداکنید و محتویات را کپی کنید بعد از ان باید باید نسخه مود را پاک کنید و نسخه اصلی را نصب کنید و بعد از ان محتویاتی را که از فایل قبل کپی کردید را Copy and Replace در فایل اصلی کنید.حالا شما می توانید با لباس های خود در بازی جلوه نمایی کنید بدون اینکه پولی پرداخته باشید.

اگر مایل به گذاشتن پست نحوه ی آنلاین بازی کردن در کامپیوتر هستید زیر پست کامنت بزارید و پست رو برای دوستاتون ارسال کنید.

با تشکر

111 دیدگاه

    1. سلام این روش دیگه منسوخ شده و در اپدیت های قبلی نمی شد با نسخه مود انلاین بازی کرد الان می شه توی نسخه مود هم انلاین بازی کنید

  1. بازتاب: سلبرکس
  2. بازتاب: سحر
  3. بازتاب: کمال
  4. بازتاب: علی بهداد
  5. بازتاب: محمد
  6. بازتاب: ناشناس
  7. بازتاب: ابوالفضل
  8. بازتاب: کمال
  9. بازتاب: حسین
  10. بازتاب: کبابی محمود
  11. بازتاب: سروین
  12. بازتاب: حلالتون باشه
  13. بازتاب: آبتیموس پرایم
  14. بازتاب: اوتیسم
  15. بازتاب: امیر علی علیا
    1. سلام
      والا اون موقع که این پست رو نوشتیم کار می کرد احتمالا برای نسخه های قدیمی کار بکنه 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا