بازی

پایان رقابت پلی استیشن و XBOX وتاخیر و ساختار PS5

تحلیل‌گر ژاپنی از مؤسسه‌ی علمی تحقیقاتی Rakuten در مقاله ای پیشبینی کرده که کنسول سونی می‌تواند از 600 تا 700 میلیون نسخه نیز فراتر رود و چندین برابر کنسول افسانه‌ای PS2 فروش رود، از نظر او این میزان فروش میتواند طی ۱۰ سال آینده رقم بخورد و تبديل به یک نماد جدید برای سونی بشود، ارقامی که در صورت تحقق نبرد طولانی کنسول‌ها را به طور کامل به نفع سونی به پایان خواهد رساند.

پلی استیشن ۵ احتمالاً در قاره آسیا با تاخیر کوتاهی عرضه می‌شود

نسخه‌ی محلی وب‌سایت پلی‌استیشن، جمله‌ی “عرضه در تعطیلات ۲۰۲۰” را از بخش کنسول پلی‌استیشن ۵ حذف نموده است. همین موضوع نیز باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تاخیر در عرضه‌ی این کنسول در این کشورها زده شود و آن‌ها نیز شکایات خود را روانه‌ی شبکه‌های اجتماعی کنند.

فن خنک‌کننده‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت خواهد کرد

طبق اطلاعاتی که سونی در رابطه با سیستم خنک‌کننده‌ی پلی‌استیشن ۵ منتشر کرده است، به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد تا با انتشار به‌روزرسانی برای فن خنک‌کننده کنسول نسل نهمی خود، بهترین عملکرد ممکن را طی زمان از آن دریافت کند، فن خنک‌کننده‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ قابلیت تطبیق با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری که در آینده برای کنسول و همین‌طور بازی‌های مختلف منتشر می‌شود را خواهد داشت.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا