اخباربازی

انتشار بازی Cyberpunk 2077 دوباره تاخیر خورد!

با وجود اینکه چندی پیش سی‌دی پراجکت رد اعلام کرده بود که مراحل ساخت بازی Cyberpunk 2077 پایان یافته (گلد شده)، دقایقی پیش این شرکت لهستانی با انتشار بیانیه‌ای در صفحه توییتر خود اعلام کرد که عرضه بازی Cyberpunk 2077 به مدت ۲۱ روز تاخیر خورده است و این بازی در تاریخ ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر ۱۳۹۹) عرضه خواهد شد.

در این بیانیه، سازندگان بازی Cyberpunk 2077 ضمن عذرخواهی، می‌گویند از آن‌جایی که این عنوان تقریبا یک بازی نسل نهمی محسوب می‌شود، این تاخیر ۲۱ روزه به‌منظور بهینه سازی و بهبود تمام نسخه‌های بازی برای کنسول‌های مختلف اعمال شده است.سازندگان Cyberpunk 2077 همچنین وعده دادند که این آخرین دفعه‌ای است که بازی تاخیر می‌خورد و حتما در تاریخ جدید منتشر خواهد شد.

نقشه کامل بازی Cyberpunk 2077 لو رفت

به‌تازگی تصاویری از محتویات نسخه Collector’s Edition بازی Cyberpunk 2077 در فضای مجازی پخش شده که شامل چند کارت پستال و نسخه فیزیکی نقشه نایت سیتی می‌شود. همان‌طور که سازندگان این عنوان گفته بودند، نایت سیتی در مقایسه با نقشه The Witcher 3، کوچک‌تر است.مارتی جانکرز، از طراح ایده ‌پردارز ارشد Cyberpunk 2077، اخیرا در مصاحبه‌ای گفته بود وسعت نقشه‌ی این بازی زیاد نیست اما دارای پیچیدگی‌ها و پیچ و خم‌های بیشتری خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + 3 =

دکمه بازگشت به بالا