اخباربازی

تاخیر در انتشار Far Cry 6 و Rainbow Six: Quarantine

یوبی‌سافت در بخشی از گزارش مالی خود که اخیرا منتشر شد، از تاخیر در عرضه‌ی Far Cry 6 و Rainbow Six: Quarantine خبر داده است.برای دیدن ادامه خبر با سایت دانلود خان همراه باشید

نسخه‌های جدید فار کرای و رینبو سیکس برای انتشار در ۳ اسفند (۱۸ فوریه‌ ۲۰۲۱) و تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده بودند اما علاقه‌مندان اکنون باید تا سال مالی بعدی منتظر بمانند. این دو بازی در بازه‌ی زمانی ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ (یک آپریل ۲۰۲۱) الی ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ (۳۱ مارس ۲۰۲۲) به بازار خواهند آمد.

در جریان رویداد Ubisoft Forward تریلر سینماتیک رونمایی قسمت ششم از سری «فار کرای» به نمایش درآمد. قسمت ششم در جزیره‌ای خیالی به نام Yara جریان دارد و بازیکن در نقش Dani Rojas باید در مقابل حکومت Anton Castillo دیکتاتور بی‌رحم این جزیره مقاومت و آن را نابود کند.

همان طور که از قبل مشخص شده بود، نقش منفی بازی یعنی آنتون کستیلو توسط Giancarlo Esposito بازیگر سریال Breaking Bad ایفا شده است.

طبق آنچه در گزارش مالی آمده، همه‌گیری ویروس کرونا و دورکاری تعدادی از اعضای استودیوهای سازنده باعث شده تا پروژه‌ها مطابق برنامه‌ریزی‌ها پیش نرفته و در نتیجه، شاهد به تعویق افتادن انتشارشان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا