اخباربازی

تاریخ انتشار Far Cry 6 لو رفت و اطلاعاتی در مورد شخصیت ها

به تازگی فروشگاه مایکروسافت لیست جدیدی از بازی‌های یوبی‌سافت منتشر کرده که Far Cry 6 هم در میان آن‌ها دیده شده است. طبق این لیست، بازی مورد انتظار یوبی‌سافت قرار است در بهار سال آینده‌ی میلادی و به طور دقیق‌تر، در ۲۵ ماه مه ۲۰۲۱ (مصادف با ۴ خرداد ماه سال آینده) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و رایانه‌های شخصی عرضه شود.برای دریافت ادامه خبر با سایت دانلودخان همراه باشید.

هنوز یوبی‌سافت درمورد این خبر واکنش نشان نداده و تاریخ اعلام شده را رد یا تایید نکرده است. جالب است بدانید در عنوان مورد انتظار Far Cry 6، کاربر باید به جای شخصیتی به نام Dani Rojas ایفای نقش کند و در برابر El Presidente، رییس جمهوری جزیره‌ای به نام یارا قرار بگیرد.

‌بازی Far Cry 6 در تاریخ اعلام شده برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و همچنین رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

چند وقت پیش که بازی Farcry 6 معرفی شد بسیاری فکر کردند که شخصیت دیه گو همان شخصیت دیووانه و محبوب فارکرای 3 است ولی دیروز حساب رسمی یوبی سافت این موضوع را رد کرد و گفت این دو شخصیت کاملا از هم جداست ولی همچنان این فرضیه وجود دارد که این دو فارکرای به هم مرتبط باشند ولی همچنان تا نسخه 4 این بای هیچ گونه ارتباطی بین همه ی این بازی ها پیدا نشده ولی طرفداران این سری همچنان مشتاق این ارتباط هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا