اخباربازی

پلی استیشن ۵ رکورد بزرگترین لانچ تار کنسول ها را شکست وشکست دوباره ایکس باکس

وبسایت Gamesradar در گزارشی اعلام کرد که کنسول PS5 در روز عرضه خود بیش از ۲.۵ میلیون واحد به فروش رفته و توانسته رکورد بهترین لانچ تاریخ کنسول ها را از آن خود کند.سونی با انتشار یک بیانیه‌ی کوتاه در توییتر اعلام کرد بزرگ‌ترین لانچ در تاریخ کنسول‌ها توسط پلی‌استیشن 5 رقم خورده است.

متن بیانیه‌ی سونی در توییتر:

«می‌خواهیم از گیمرهای سراسر جهان تشکر کنیم که بزرگ‌ترین لانچ در تاریخ کنسول‌ها را به واسطه‌ی پلی‌استیشن 5 رقم زده‌اند. تقاضا برای این کنسول به شکل بی‌سابقه‌ای بالا است. در نتیجه، می‌خواهیم به اطلاع‌تان برسانیم روند انتشار کنسول تا قبل از پایان سال جاری میلادی تسریع خواهد یافت.»

جیم رایان: موفقیت پلی استیشن ۵ حداقل تا پنج سال آینده تضمین شده است

مدیر پلی استیشن، در مصاحبه اخیر خود با اطمینان اعلام کرد کرد که در سال‌های پیش‌رو کنسول پلی استیشن 5 عملکرد و فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه خواهد کرد، او همچنین با اطمینان تاکید کرد که کنسول پلی استیشن ۵ حداقل تا پنج سال آینده به موفقیت خود ادامه خواهد داد.

شکست دوباره ایکس باکس:

به نقل از Famitsu، پلی استیشن ۵ طی چهار روز نخست عرضه توانست ۱۱۸ هزار دستگاه فروش داشته باشد، در مقابل، ایکس باکس سری ایکس و اس به صورت کلی درخشش آنچنانی نداشته و طی شش روز نخست عرضه، تنها ۲۰ هزار دستگاه فروش داشته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا