اخباربازی

ساخت نسخه ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare 3

در تازه‌ترین خبرها، به نظر می‌رسد ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 احتمالا در دست ساخت قرار دارد!برای دریافت ادامه خبر با سایت دانلود خان همراه باشید.

‌چندی پیش یکی از کاربران توییتر به نام مدرن وارزون که همیشه اطلاعات و جزئیاتی از عناوین سری Call of Duty را فاش می‌کند، در توییتی اعلام کرد که اکتیویژن با همکاری اینفینیتی وارد، در حال ساخت ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 است.

به گفته‌ی این منبع آگاه، به نظر می‌رسد که طبق روال گذشته، صرفا بخش کمپین و داستانی بازی ریمستر می‌شود و خبری از انتشار مجدد بخش چندنفره‌ی آنلاین بازی نیست.

احتمالا این کار شرکت سری بازی کال اف دیوتی تا نسخه های بالاتر ویا قدیمی تر ادامه پیدا خواهد کرد چون هم تجدید خاطره خواهد شد و هم کیفیت بالاتر بازی های قدیمی را خواهیم دید نسخه و قبلی این بازی سال قبل منتشر شد و ولی باز هم طرفدار های خود را داشت و توانست فروش خوبی بدست اورد خاطره های قدیمی را زنده کند و نشان داد که این بازی همچنان لیاقت نسل جدید کنسول ها رو دارد.همچنین اگر نسخه های بسیار قدیمی تر از سری بازی های کال اف دیوتی ریمستر ویا ریمیک شود نیز به احتمال فروش خوبی را بدست می اورد.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 − شش =

دکمه بازگشت به بالا