اخباربازی

بازی Star Wars Battlefront 2 در اپیک گیمز رایگان می‌شود

Star Wars Battlefront 2 یک بازی تیراندازی فضایی است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و طرفداران بسیاری نیز دارد.علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند از ۲۵ دی (۱۴ ژانویه) به مدت یک هفته نسخه کامل این بازی را با عنوان Celebration Edition از Epic Games به‌طور رایگان دریافت کنند.به‌عبارت‌دیگر می‌توان با دریافت این نسخه تمام آیتم‌هایی که در ۲ سال گذشته به‌صورت پولی و رایگان عرضه‌شده‌اند را داشته باشید.برای دریافت ادامه خبر این سری بازی با سایت دانلودخان همراه باشید.

انتشار تصویر بیبی یودا در توییتر ایکس‌باکس گیم پس

حساب توییتر ایکس‌باکس گیم پس تصویری از سریال The Mandalorian و بیبی یودا منتشر کرد و گفت: «تنها چیزی که می‌گوییم این است که انتشار این عکس بی‌دلیل نیست.»درحال حاضر دو احتمال وجود دارد. ممکن است این عکس به اضافه شدن استریم اخصاصی این سریال به Xbox Game Pass اشاره داشته باشد؛ یا مربوط به اضافه شدن بازی جنگ ستارگان Jedi: Fallen Order در آینده نزدیک به سرویس گیم پس باشد.بازی جنگ ستارگان Jedi: Fallen Order، در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان)، هم‌زمان با اضافه شدن قابلیت استفاده از EA Play برای کاربران گیم پس، روی این سرویس در دسترس قرار خواهد گرفت.

میانگین نمرات متای Star Wars: Squadrons

درحالی که کم‌تر از ۷ ساعت تا انتشار بازی Star Wars: Squadrons باقی مانده، میانگین نمرات متای این بازی مشخص شد. جنگ ستارگان: Squadrons تا این لحظه به امتیاز ۸۱ از مجموع ۹ نقد دست پیدا کرده است.‌این بازی ، با پشتیبانی از هدست‌های واقعیت مجازی، برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشره شده است.

دریافت اخبار مشابه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا