بازی

آغاز رویداد یول Assassin’s Creed Valhalla

Assassin’s Creed Valhalla شرکت فرانسوی یوبیسافت با انتشار یک مطلب بلندبالا در وب‌سایت رسمی خود، از آغاز رویداد یول اساسینز کرید والهالا خبر داده است.به مناسبت این اتفاق، کاربران نه‌تنها شاهد بارش برف در روستای رونزتورپ خواهند بود، بلکه می‌توانند در چالش‌های مختلف مثل تیراندازی با تیر و کمان شرکت کنند و با به پایان رساندن آن‌ها توکن مخصوص رویداد را دریافت کنند.طبق اعلام یوبیسافت، رویداد یول اساسینز کرید والهالا بین ۲۷ آذر الی ۱۸ دی (مصادف با ۱۷ دسامبر الی ۷ ژانویه‌ی سال ۲۰۲۱) برگزار می‌شود. توجه داشته باشید که توکن‌های دریافتی تنها در این بازه‌ی زمانی قابل‌استفاده هستند.برای دریافتت ادامه خبر با سایت دانلودخان همراه باشید

هدیه‌های کمپانی Ubisoft به مناسبت سال نوی میلادی

کمپانی Ubisoft با اعطای هدیه‌های روزانه رایگان به استقبال سال نو میلادی رفته است. اولین هدیه‌ای که این شرکت به‌صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد لباس Bayek در بازی اساسینز کرید والهالا است.

  • کمپانی Ubisoft هنوز مشخص نکرده که سایر هدایای رایگانش شامل چه چیزهایی است اما با توجه به بازی‌هایی که اخیرا منتشرشده ممکن است در میان این هدایا، لباس‌ها و مواردی مربوط به بازی‌های Watch Dogs: Legion و Immortals Fenyx Rising نیز وجود داشته باشد.

ایستر اگ هری پاتر در Assassin’s Creed Valhalla

یکی از کاربران ردیت ایستر اگ هری پاتر را در عنوان جدید اساسینز کرید والهالا پیدا کرده و عکس آن را به اشتراک گذاشته است.این ایستر اگ، شامل ۶ مورد از ۷ Horcruxes یا همان جان‌پیچ‌های هری پاتر می‌شود. جان‌پیچ‌ها در اواخر داستان هری پاتر حضور داشتند و یکی از چالش‌های شخصیت هری در مقابل ولدمورت به حساب می‌آمدند. این جان‌پیچ‌ها در واقع تکه‌های روح لرد ولدمورت بودند.

بزرگ‌ترین لانچ تاریخ Assassin’s Creed

یوبی‌سافت اعلام کرد والهالا، جدیدترین بازی از سری اساسینز کرید ، در اولین هفته انتشار بیش‌تر از هر بازی دیگر این سری در زمان یک‌سان فروخته است و این عنوان به بزرگ‌ترین و بهترین لانچ تاریخ بازی‌های یوبی‌سافت روی رایانه‌های شخصی دست یافته است.

  • پیش از والهالا، بازی اساسینز کرید 3 عنوان پرفروش‌ترین بازی سری اساسینز در زمان انتشار را با ۳.۵ میلیون نسخه را داشت.

دریافت خبر مشابه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا