اخباربازی

کمپانی EA همچنان به ساخت بازی دنبال Star Wars ادامه دارد

Star Wars رئیس شرکت لوکاس‌فیلم در مصاحبه جدید خود به همکاری خود با کمپانی الکترونیک آرتس که تا الان عناوین بزرگی مثل جنگ ستارگان Jedi: Fallen Order، سری جنگ ستارگان Battlefront و همچنین عنوان چندنفره‌ی جنگ ستارگان: Squadrons را به همراه داشته است، قدرتمند‌تر از همیشه ادامه خواهیم داد. با این وجود در مقطع کنونی نمی‌توانیم اطلاعات بیشتری را از چندین پروژه‌ای که با همکاری شرکت الکترونیک در حال توسعه‌ی آن هستیم، با شما به اشتراک بگذاریم.
براساس شایعه‌ای که اخیرا منتشر شده به نظر می‌رسد یوبیسافت و لوکاس فیلم در حال کار روی یک بازی جهان باز براساس فرنچایز جنگ ستارگان است.برای دریافت ادامه خبر با سایت دانلودخان همراه باشید

به روزرسانی نسل بعدی عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order هم اکنون در دسترس است

به تازگی آپدیت جدیدی از بازی جنگ ستارگان Jedi Fallen Order بر روی کنسول های نسل نهمی منتشر شده که ویژگی های بصری و فنی بازی را ارتقا می‌دهد، بعد از این آپدیت بازی روی کنسول های ایکس باکس سری ایکس/ اس و پلی استیشن ۵ با افزایش فریم ریت و رزولوشن پویا همراه خواهد شد.

استودیوی لوکاس‌فیلم گیمز اعلام کرد که استودیوی الکترونیک آرتز هم‌اکنون در حال کار روی چندین بازی معرفی نشده از سری جنگ ستارگان است.

از آنجایی که سال ۲۰۱۲ استودیوی الکترونیک آرتز با قرارداد رسمی با دیزنی لایسنس Star Wars را تصاحب کرد، بسیاری منتظر عرضه بازی‌های بیشتر از این مجموعه هستند. حال در جدیدترین اخبار بازی، داگلاس ریلی، معاون استودیوی لوکاس‌فیلم گیمز، در مصاحبه اخیر خود به‌صراحت اعلام کرد که الکترونیک آرتز در حال حاضر چندین بازی معرفی نشده از جنگ ستارگان را در دست ساخت دارد.

توجه:امروز بازی جنگ ستارگان بتل فرانت از ساعت 7:30 تا همین ساعت فردا 26 دی در فروشگاه اپیک گیمز رایگان است و می توانید ان را دریافت کنید .

دریافت اخبار مشابه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا