اخباربازی

کال اف دیوتی به بیش از250 گیگ نیاز دارد و انتشار بتای COD:Cold War

در یک سالی که از انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare گذشت، حجم مورد نیاز برای کاربران رایانه‌های شخصی همیشه از معضل‌‌های اساسی این عنوان بوده است. به‌ تازگی کاربری با نام BattleNonSense تصویر جالبی در حساب توییتر خود به‌اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد اگر بازی Modern Warfare را بر روی یک هارد ۲۵۰ گیگابایتی SSD داشته‌باشید، نمی‌توانید آن را بروزرسانی کنید، چرا که دریافت محتویات جدید به فضای بیشتری نیاز دارد.

‌کاربران کنسولی Call of Duty: Modern Warfare قادرند تا پک‌ها یا حالت‌های مشخص و تعیین شده‌ای را از حافظه دستگاه خود پاک کنند. کاربران ریانه‌های شخصی نیز پیش‌تر روی نسخه‌های قدیمی‌تر می‌توانستند این کار را در استیم انجام دهند، اما از آنجایی که Modern Warfare تنها از طریق بتل نت در دسترس است، کاربران این پلتفرم در حال حاضر چنین امکانی را ندارند و همین موضوع نیز باعث ابراز نارضایتی شده است.

نسخه بتای عمومی Black Ops Cold War در تاریخ ۸ الی ۱۰ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۷ تا ۱۹ مهر ۱۳۹۹) برای کاربران پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. این نسخه بتا برای آن دسته از کسانی که نسخه‌ی دیجیتالی این بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، در دسترس قرار می‌گیرد.بازی Cold War، پنجمین نسخه‌ Black Ops از سری بازی‌های Call of Duty، قرار است در تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۲ آبان ۱۳۹۹) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و در روز عرضه‌ی کنسول‌های نسل جدید، برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس منتشر شود.

برای دانستن اخبار بیشتر به سایت دانلود خان مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + بیست =

دکمه بازگشت به بالا