اخباربازی

وارزون و مدرن وارفر ۱۲۰ فریمی روی Xbox Series X و فعلا روی پلی استیشن 60 فریم

با آخرین بروزرسانی بازی Call of Duty Modern Warfare، کاربران متوجه شدند که این بازی و وارزون، روی ایکس‌باکس سری ایکس، با نرخ فریم ۱۲۰ اجرا می شود، اما این ویژگی تا پیش از این از سمت اکتیویژن به‌صورت رسمی اعلام نشده بود.برای دریافت دامه خبر با سایت دانلودخان همراه باشید.

مدرن وارفر روی PS5 هم‌چنان با نرخ فر یم ۶۰ اجرا می‌شود اما لازم است بدانید که این بازی هنوز بروزرسانی مخصوصی برای کنسول‌های نسل نهمی دریافت نکرده است و از طریق بکوارد اجرا می‌شود.

البته از انجا که رقابت بسیار شدیدی در بین سونی و مایکروسافت شکل گرفته بر سر کنسول هایشان به احتمال بسیار قوی کم سونی نخواهد گذاشت و برای اپدیت وارزون برای کنسول های نسل نهمی از 60 اف پی اس به 120 اف پی اس ارتقا خواهد یافت و این یعنی شما کیفیت بالاتر و سرعت بالاتری را در هنگام این بازی خواهید داشت و بدون هیچ گونه لگ از نظر تصویری خواهید بود وتجربه بهتری از این بازی انلاین محبوب را خواهید داشت.

قابلیت بک وارد کامبلیتی:یعنی اگر شما در زمانی که کنسول نسل قبل بود شما نتوانستید همه بازی هارا تجربه کنید با این قابلیت می توانید از بازی های نسل قبل در کنسول نسل جدید خود استفاده کنید واز کیفیت بصری بهتر و اف پی اس بیشتر بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه − 2 =

دکمه بازگشت به بالا