اخباربازی

تعدادی از خریداران پلی‌استیشن 5 از صدای عجیب این کنسول می‌گویند!

برخی از خریداران پلی‌استیشن 5 می‌گویند این کنسول جدید صدایی شبیه به وزوز از خود تولید می‌کند. ویدیوهای زیادی در یوتیوب منتشر شده و همه کنجکاو هستند تا درمورد درستی ماجرا و دلیل آن بدانند.

?از سوی دیگر، نظریه‌های متفاوتی درمورد علت این صدا مطرح شده و برخی می‌گویند ممکن است دلیل آن درایو دیسک دستگاه باشد. نکته‌ی جالب این است که تعدادی از کاربران نسخه‌ی دیجیتالی پلی‌استیشن 5 هم این مورد را گزارش داده‌اند. پس احتمالا این مشکل از درایو دیسک دستگاه نیست. در واقع، همه منتظر هستند تا سازندگان و سونی در این مورد توضیح بدهند و از علت این صدا بگویند.

یکی از کاربران فعال در ResetEra می‌گوید تصمیم داشته God of War را روی پلی‌استیشن جدیدش بازی کند. حین بازی، این صدا به صورت مداوم شنیده می‌شود و زمانی که او به صفحه‌ی اصلی می‌رود، صدا متوقف می‌شود.هنوز سونی در مورد این مسئله صحبتی نکرده و باید منتظر واکنش این شرکت ژاپنی بمانیم.

البته اگر به خاطر داشته باشید همین مشکل صدا را در ایکس باکس جدید هم داشتیم ولی همان طور که گفتیم این تماما ممکن است یک خبر غیر اصل و فیک باشد ولی این نیز ممکن است که به خاطر روزهای اول بودن هر کنسول این اتفاقات بیافتد پس فعلا تا یک تا دوماه بعد خریدن کنسول های نسل جدید اصلا فکر خوب وعاقلانه ای نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا