اخباربازی

بازی Assassin’s Creed Valhalla بزرگترین لانچ تاریخ سری را رقم زد

یوبی‌سافت تایید کرد که فروش Assassin’s Creed Valhalla در هفته اول عرضه خود بیشتر از تمام بازی‌های دیگر این فرنچایز بوده، که Valhalla را به موفقیت‌آمیزترین عرضه تاریخ Assassin’s Creed تبدیل می‌کند. این عملکرد قدرتمند برای نسخه پی‌سی بازی هم صدق می‌کند؛ Valhalla پرفروش‌ترین بازی تاریخ یوبیسافت هنگام عرضه روی پی‌سی بوده و در فروشگاه یوبیسافت هم رکورددار بیشترین فروش شده است.

شرکت یوبیسافت در یک نشست خبری پس از عرضه Assassin’s Creed Valhalla اعلام کرده که تعداد بازیکنان این نسخه در روز عرضه دو برابر نسخه Odyssey بوده است.

حتی RTX 3090 هم قادر به اجرای Assassin’s Creed Valhalla با روزلوشن 4K و ۶۰ فریم نیست

کارت گرافیک انویدیا RTX 3090 در حال حاضر بهترین کارت گرافیک موجود در بازار است. اما با این وجود، این کارت گرافیک نمی‌تواند AC Valhalla را در بهترین حالت Ultra و 4K و 60 فریم اجرا کند، که باتوجه به قیمت بالای این کارت گرافیک، این مورد ممکن است برای خریداران، ناامید کننده باشد

میانگین نمرات بازی Assassin’s Creed Valhalla براساس ۲۵ نقد انجام شده در سایت متاکریتیک

منتقد گیمزرادار در نقد خود از بازی میگوید «Valhalla با وجود دنیای عظیم، مبارزات باشکوه و از همه مهم‌تر بازگرداندن قابلیت استفاده از سلاح قدیمی و محبوب این سری یعنی Hidden Blade، بازگشتی پیروزمندانه و شکوهمند را برای این سری رقم زده است»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا