بازی

نبرد با گالاکتوس در فورتنایت در اذر ماه به صورت زنده!

بازی فورتنایت تا امروز چندین رویداد مختلف با محوریت مارول برگزار کرده است، اما رویداد جدید چالشی‌تر و سخت‌تر از دیگر رویدادهای مارولی خواهد بود. رویداد Nexus War در تاریخ ۱ دسامبر (۱۲ آذرماه) ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به‌وقت ایران به‌صورت زنده برگزار خواهد شد. در این رویداد شما باید با «گالاکتوس» بجنگید و از نابودی دنیا جلوگیری کنید.

برای ورود به این رویداد باید نسخه ۱۴.۶۰ را دریافت کنید و به توصیه وب‌سایت رسمی فورتنایت، از یک‌ساعت قبل وارد بازی شوید تا بتوانید به‌راحتی وارد لیست شوید.هم‌چنین در روز گذشته،‌ فورتنایت از قابلیت Houseparty رونمایی کرد و چت ویدیویی را روی تمام پلتفرم‌ها نیز به این بازی اضافه کرد.

اسکین ونوم به فورتنایت می‌آید

خبر عرضه‌ی اسکین ونوم برای کاربران فورتنایت، توسط تعدادی از بازیکنان لو رفت و سپس اپیک گیمز آن را تایید کرد. این اسکین، چهارمین و آخرین کاستوم دنیای مارول به حساب می‌آید که برای این بازی بتل رویال منتشر می‌شود.در طول سری مسابقات Marvel Knockout Super Series، تاکنون از اسکین‌های گوست رایدر، بلک ویدو و Daredevil رونمایی شده است. این‌بار اپیک گیمز تصمیم گرفته تا به‌جای قهرمانان مارول، اسکین یک ویلن و شخصیت شرور را به بازی پرطرفدار فورتنایت اضافه کند.اپیک گیمز اخیرا از چهارمین رقابت Marvel Knockout Super Series رونمایی کرده که پاداش آن، اسکین ونوم است. رقابت‌ قبلی یعنی Black Widow Cup، در تاریخ ۱۱ نوامبر برگزار شد و بازیکنان زیادی در آن شرکت کردند. این مبارزه، در ۱۰ مرحله انجام شد. جالب است بدانید در نتیجه‌ی این چهار رقابت اصلی، یک تیم برنده می‌شود و جایزه‌ی آن‌ها، یک میلیون دلار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا