اخباربازی

بلک آپس کلد وار، پرفروش‌ترین بازی هفته

در هفته‌ی منتهی به یکم آذر ماه، جدیدترین بازی سری Call of Duty در حالی که هفته‌ی پیش شروع چندان خوبی در زمینه‌ی فروش نسخه‌ی فیزیکی نداشت، در نهایت رتبه اول فروش را تصاحب کرد و به‌عنوان پرفروش‌ترین بازی هفته‌ی چهارم آبان ماه لقب گرفت.

بازی FIFA 21 در رده دوم، Spider-Man: Miles Morales در رده سوم و Assassin’s Creed Valhalla جایگاه چهارم را در لیست پرفروش‌ترین بازی‌های این هفته از آن خود کرده اند.

با وجود آن‌که مدت زیادی از عرضه‌ی این عنوان نمی‌گذرد، اما Cold War موفق شده رکورد جدیدی را در رابطه با میزان فروش خود به ثبت برساند.

‌روز یکشنبه، اکتیویژن بلیزارد اعلام کرد بازی Call Of Duty: Black Ops Cold War رکورد فروش نسخه‌های دیجیتال این فرنچایز را در روز عرضه شکسته است.

از آن‌جایی که Modern Warfare و Warzone بازی‌های نسبتا جدید فرنچایز به حساب می‌آیند، استقبال زیاد مردم از Cold War مورد توجه عده‌ی زیادی قرار گرفته و به‌نظر می‌رسد این بازی در آینده هم از موفقیت‌های بیشتری بهره‌مند می‌شود.

بازی Cold War، پنجمین نسخه‌ Black Ops از سری بازی‌های Call of Duty، هم‌اکنون برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل جدید پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس عرضه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا