اخباربازی

عذرخواهی CD Projekt Red از خریداران بازی Cyberpunk 2077

کمپانی CD Projekt Red امروز در بیانیه‌ای از خریداران بازی CyberPunk 2077 عذرخواهی کرد و اعلام کرد که به‌زودی با ارائه آپدیت‌هایی تجربه کلی بازی را بهبود می‌بخشد.برای دریافت ادامه خبر با سایت دانلودخان همراه باشید

توضیحات:

کمپانی CDPR اعلام کرد که اولین آپدیت‌ها به‌تازگی منتشرشده است و دومین آپدیت این بازی نیز در ۷ روز آینده منتشر خواهد شد. آن‌ها اعلام کردند که ما به کار خود ادامه خواهیم داد و دو پچ بزرگ را در ژانویه و فوریه برای رفع مشکلات بازی عرضه خواهیم کرد.در پایان این بیانیه آمده است که CDPR دوست دارد تمام خریداران از خرید خود راضی باشند. آن‌ها گفتند که اگر فرصتی به ما برای بهبود بازی بدهید ممنون خواهیم بود اما اگر از این بازی راضی نیستید و نمی‌خواهید منتظر به‌روزرسانی‌ها باشید می‌توانید نسخه خریداری‌شده این بازی را تا ۲۱ دسامبر ۲۰۲۰ پس دهید.پس از مشکلات و باگ‌های بسیاری که بازیکنان Cyberpunk 2077 با آن مواجه بودند امروز آپدیت این بازی برای رایانه‌های شخصی و PS4 منتشر شد.حجم این آپدیت ۱۷ گیگابایت است و قرار است در هفته آینده برای کنسول Xbox One نیز منتشر شود.

نمرات پایین کاربران به بازی Cyberpunk 2077:L:

درحالی که چندروز از عرضه بازی پرسروصدای Cyberpunk 2077 می‌گذره، کاربرای بازی سعی کردن اعتراض خودشون رو نسبت به باگ‌ها و مشکلات متعدد بازی، با دادن امتیازهای پایین توی متاکریتیک به سازنده‌ها نشون بدن.به‌نظر می‌رسه CD Projekt Red مشغول حل کردن این مشکلات به‌کمک به‌روزرسانی بازی و به‌دست آوردن دل بازیکن‌هاست.

پیش‌فروش ۸ میلیون نسخه‌ای بازی Cyberpunk 2077:

بازی Cyberpunk 2077 با پیش‌فروش ۸ میلیون نسخه‌ای که داشت، توانسته بیش از ۵۰۰ میلیون دلار درآمد کسب کند.گزارشات حاکی از آن است که CD Project Red تا پایان تابستان در حدود ۱۳۵ میلیون دلار برای ساخت این بازی هزینه کرده است که باید به این هزینه‌ها، هزینه مارکتینگ و بخش مولتی‌پلیر را نیز اضافه کرد.

بیش از یک میلیون بازیکن هم‌زمان Cyberpunk 2077

بازی سایبرپانک در ساعات اولیه انتشار موفق شد بیش یک میلیون بازیکن هم‌زمان روی استیم ثبت کند. از آن‌جایی که این بازی روی پلتفرم‌های دیگر نیز موجود است، قطعا تعداد بازیکنان هم‌زمان کل پلتفرم‌های تعداد بسیار بیش‌تری بوده است.هم‌چنین شب گذشته اولین گیم‌پلی زنده سایبرپانک در توییچ بیش از یک میلیون بیننده داشت.رکورد کلی بازیکن هم‌زمان در استیم به بازی PUBG و سال ۲۰۱۸ با ۳،۲۵۷،۲۴۸ نفر تعلق دارد.

دریافت اخبار مشابه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا