اخباربازی

اخبار کامل بازی Call of duty در تمامی نسخه ها

تاریخ انتشار فصل سیزدهم بازی Call of Duty Mobile

بعد از چندین‌بار به تاخیر افتادن انتشار فصل سیزدهم بازی Call of Duty Mobile، بالاخره این فصل در تاریخ ۲ دی (۲۲ دسامبر) منتشر خواهد شد. این فصل (Winter War) نام دارد و تم‌ها و نقشه‌های پوشیده از برف را می‌توان یکی از جذاب‌ترین تغییرات این فصل دانست.نقشه‌ها و سلاح‌های جدید از مهم‌ترین مواردی است که به این نسخه اضافه‌ شده و هم‌چنین در فصل سیزدهم این بازی گرافیک تعویض خشاب سلاح‌ها تغییر خواهد کرد و تعویض خشاب هر اسلحه به واقعیت بسیار نزدیک‌تر خواهد شد.برای دریافت ادامه خبر با سایت دانلودخان همراه باشید.

غیرفعال شدن XPهای مدرن وارفر در Call of Duty: Warzone

بازیکنان Call of Duty: Warzone دیروز متوجه شدند که امتیازات XP دو برابر و XPهای مخصوص آپدیت سلاح‌ها که به‌سختی به‌دست آورده‌اند، در قسمت بتل رویال وارزون کار نمی‌کند.قبل از شروع فصل جدید، قرار بود که امتیازات XP دو برابری که در Modern Warfare یا Warzone به‌دست می‌آید قابل‌استفاده در بازی دیگر هم باشد.تعداد زیادی شکایت در این خصوص در شبکه‌های اجتماعی و انجمن‌های موجود در فضای مجازی وجود دارد و برخی از آن‌ها می‌گویند که این کار در حقیقت برای این است که بازیکنان مجبور به خرید بتل پس شوند.

مشکلات فصل اول Call of Duty: Black Ops Cold War

پچ فصل اول بازی Call of Duty: Black Ops Cold War که امروز منتشر شد، بازیکنان را با مشکلات زیادی مواجه کرده است بسیاری از بازیکنان می‌توانند نقشه‌های جدید بازی را مشاهده کنند اما قادر به انتخاب و تجربه‌ی آن‌ها نیستند. این مشکلات برای کسانی که می‌خواهند با کنسول PS5 بازی کنند حتی بیش‌تر هم می‌شود و ممکن است به‌صورت ناگهانی به بیرون از بازی پرتاب شوند.استودیو Treyarch اعلام کرده که درصدد است تا با رفع این مشکلات بتواند آرامش خاطر بازیکنان را فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا