اخباربازی

به‌روزرسانی جدید Microsoft Flight Simulator و بارش برف هم‌زمان

بازی Microsoft Flight Simulator سال گذشته معرفی شد و افراد در این بازی می‌توانند به سراسر دنیا پرواز کنند. تاکنون برای باریدن برف در این بازی باید خود فرد تنظیمات لازم را انجام می‌داده است اما پس از به‌روزرسانی جدید، هم‌زمان با واقعیت در شهرها و مناطقی که برف می‌بارد در این بازی نیز برف خواهد بارید. پس از انتشار این به‌روزرسانی، ویدیو کلیپ‌های بسیار زیادی از این بازی در فضای مجازی منتشرشده که در آن می‌توان پرواز بر فراز مناطق پوشیده از برف را تماشا کرد.از دیگر مواردی که در این به‌روزرسانی تغییر کرده، ارتفاع است. با این تغییر می‌توانید انتظار داشته باشید که کوه‌ها زیبایی بیشتری داشته باشند.برای دریافت ادامه خبر با سایت دانلودخان همراه باشید.

بازی Microsoft Flight Simulator از مرز ۲ میلیون کاربر عبور کرد

بازی ماکروسافت فلایت سیمیولیتر توانست با گذشتن از مرز ۲ میلیون کاربر، رکورد سریع‌ترین رشد در میان عناوین متفاوت این سری بازی‌ها را کسب کند.این بازی که در اوایل سال جاری میلادی منتشر شد، توانسته تاکنون بیش از ۲ میلیون خلبان مجازی را پای رایانه‌های شخصی بنشاند که این آمار در تاریخ ۳۸ ساله این سری بازی‌ها بی‌سابقه بوده است.طبق آمار منتشرشده بازیکنان بیش از پنجاه میلیون ساعت پرواز انجام داده‌اند و در این زمان بیش از ۳٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ مایل را پیموده‌اند.

یک میلیون بازیکن، دو میلیون مایل پرواز

حساب رسمی بازی Microsoft Flight Simulator با انتشار یک توییت از یک میلیونی شدن این بازی پرطرفدار خبر داد و نوشت ما فکر می‌کنیم این تازه اول راه است! از شما متشکریم.‌این بازی که تمام شهرها و فرودگاه‌های مهم جهان را در خود جا داده است و تجربه پرواز مفصل و واقع‌گرایانه‌ای به بازیکنان ارائه می‌دهد، تاکنون ۲ میلیون مایل پرواز توسط بازیکنان را ثبت کرده است.‌‌

دریافت اخبار مشابه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا