اخباربازی

بازی Online بخشی از Resident Evil Village خواهد بود؟

درحالی که به سالگرد ۲۵ سالگی فرنچایز بی‌نظیر Resident Evil نزدیک می‌شویم، هنوز هیچ اطلاعی از برنامه‌های کپکام برای سالگرد این مجموعه نداریم. نزدیک‌ترین پروژه‌ی در دست ساخت Resident Evil Village است، اما به‌نظر می‌رسد که این تنها پروژه نخواهد بود.مدتی است که شایعات زیادی از Resident Evil Online شنیده می‌شود و تازه‌ترین شایعات می‌گویند که بخش آنلاین این بازی، جزو Resident Evil 8 خواهد بود.کپکام هنوز هیچ واکنشی به این شایعات نشان نداده است و باید برای تایید صحت این موضوع منتظر بمانیم.برای دریافت ادامه خبر با سایت دانلودخان همراه باشید

زمان انتشار Resident Evil Village فاش شد

هک شدن برخی از منابع اطلاعاتی کمپانی Capcom منجر به درز اطلاعات حساس زیادی از جمله تاریخ انتشار بازی Resident Evil Village شده است.این اطلاعات در وبسایت ResetEra به اشتراک گذاشته شد. اخبار چشمگیری از این بازی‌ها فاش شده است، مخصوصا در مورد جدیدترین بازی رزیدنت اویل!این اخبار حاکی از این است که Resident Evil Village در ماه آوریل (فروردین سال بعد) آماده برای انتشار خواهد بود و قرار است کپکام، قبل از عرضه رسمی آن، یک نسخه آزمایشی (Demo) از آن را در دسترس کاربران قرار ‌دهد.ظاهرا این بازی برای پلتفرم‌های نسل فعلی نیز عرضه خواهد شد. اطلاعاتی از نسخه‌ای از Resident Evil 4 برای هدست Oculus VR و همچنین یک نسخه چند نفره Resident Evil در قالب یک بتل رویال هم فاش شده است.

  • هشتمین قسمت از سری رزیدنت ایول ۳.۵ سال است که توسط کپکام در دست توسعه قرار دارد و تا به حال ۶۰ درصد آن کامل شده است.
  • ین اثر ادامه‌ای مستقیم برای قسمت هفتم است و داستانی که آن‌جا آغاز شد را به پایان خواهد رساند.
  • سیستم کوله‌پشتی در بازی مشابه قسمت چهارم است و مدیریت آن اهمیت زیادی دارد.
  • به لطف کنسول‌های نسل بعد حالا صفحات بارگذاری به ندرت در بازی خواهند بود و در نتیجه تجربه‌ی درگیرکننده‌تری خواهیم داشت.
  • همچون عناوین کلاسیک، در قسمت هشتم با معماهای مختلفی روبرو خواهیم شد.
  • دلیل استفاده نکردن از شماره‌ی هشت در عنوان بازی و قرار دادن پسوند Village به این خاطر است که روستا خود یک پروتاگونیست به حساب می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا