اخباربازی

کنسول Xbox جدیدی در راه است؟ + اخبار کامل ماکروسافت

مایکروسافت به‌تازگی نام ایکس باکس Series XS را به ثبت رسانده است. این کار می‌تواند نشان‌دهنده‌ی معرفی قریب الوقوع کنسول جدید این شرکت باشد. لازم به ذکر است که این علامت تجاری ممکن است جهت محافظت از برند Xbox Series X|S هم ثبت شده باشد.هیچ اطلاعات دیگری به‌جز عنوان این نشان تجاری در حال حاضر وجود ندارد و باید منتظر خبرهای تکمیلی از جانب مایکروسافت بمانیم.برای دریافت ادامه خبر باسایت دانلوخان همراه باشید

سرویس ایکس باکس Game Pass و توجه بیشتر به مجموعه Final Fantasy

سخنگوی مایکروسافت تایید کرد که آن‌ها به دنبال افزودن عناوین بیشتری از مجموعه Final Fantasy به سرویس ایکس باکس Game Pass هستند.از مهم‌ترین عناوینی که از مجموعه Final Fantasy به سرویس Xbox Game Pass می‌پیوندند می‌توان به Final Fantasy X: HD Remastered، Final Fantasy XI، Final Fantasy XII Zodiac Age، Final Fantasy XIII و Fantasy XIII: Lightning Returns اشاره کرد.

حذف ۴ بازی در ژانویه از سرویس Xbox Game Pass

مایکروسافت برنامه رسمی ایکس باکس Game Pass را به‌روز کرد و لیست بازی‌هایی که تا آخر ماه ژانویه ۲۰۲۱ از این سرویس حذف می‌شوند، مشخص شد.هر چهار عنوان در تاریخ ۱۵ ژانویه از این سرویس حذف می‌شوند. البته این لیست نهایی نیست زیرا در آخر ماه ژانویه بازی‌هایی به این سرویس اضافه می‌شوند و احتمال دارد بازی‌هایی نیز از این سرویس حذف شوند.

این ۴ بازی عبارت‌اند از:

  • FTL: Faster Than Light (PC)
  • My Friend Pedro (PC & Xbox)
  • Sword Art Online: Fatal Bullet (Xbox)
  • Tekken 7 (Xbox)

افزایش کیفیت نسل جدید بازی For Honor

کمپانی Ubisoft در اوایل ماه دسامبر ۲۰۲۰، آپدیت بازی For Honor را برای کنسول‌های نسل نهمی عرضه کرد.اکنون تحلیل‌گران ادعای Ubisoft برای افزایش کیفیت گرافیک بازی را تایید می‌کنند. از مهم‌ترین تغییرات این به‌روزرسانی می‌توان به افزایش FSP بازی به ۶۰ فریم در ثانیه برای تمام کنسول‌های نسل نهم اشاره کرد.همچنین این بازی را می‌توان باکیفیت 1080P بر روی Xbox Series S و کیفیت 4K بر روی PS5 و Xbox Series X اجرا کرد.

اهمیت Bethesda برای Xbox

فیل اسپنسر مدیرکل ایکس باکس در جدیدترین پادکست ایکس‌باکس حضور پیدا کرد و از اهمیت بسیار بالای اضافه شدن Bethesda به ایکس باکس گفت.او گفت که اضافه شدن کمپانی Bethesda می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی در روند و مسیر پیشرفت ایکس باکس داشته باشد.او افزود که مراحل قانونی این قرارداد 7 میلیارد دلاری در حال انجام است و اگر همه‌چیز بر طبق برنامه پیش برود، در سال 2021 مراحل آن به پایان خواهد رسید. از مهم‌بازی‌های ساخته شده توسط Bethesda می‌توان به Starfield اشاره کرد.

دریافت اخبار مشابه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا