اخباربازی

دنباله بازی Ghost of Tsushima احتمالا در دست توسعه قرار گرفته

Ghost of Tsushima ساعاتی پیش در وبسایت رسمی ساکر پانچ یک آگهی شغلی منتشر شد که طبق آن، تیم سازنده به یک طراح مبارزه نیاز دارد. آن‌ها در این باره توضیح دادند که تمرکز اصلی بازی روایت غنی به همراه راه‌های نوآورانه‌ی مبارزه است، نکته مهم درباره این آگهی استخدام این است که این طراح باید گوست اف توشیما را تجربه کرده باشد و همه اجزای گیم پلی و مبارزات آن را درک کرده باشد.برای دریافت ادامه خبر با سایت دانلودخان همراه باشید.

تهیه‌ کننده‌ی بازی Final Fantasy XVI عنوان Ghost of Tsushima را تحسین کرد

وقتی از نائوکی یوشیدا پرسیدند که فکر می‌کند چشمگیرترین بازی سال ۲۰۲۰ چیست، او در جواب به تحسین بازی گوست اف توشیما عنوان انحصاری کنسول پلی‌اسیتشن ۴ پرداخت و گفت: «این بازی سرشار از عشق به آثار آکیرا کوراساوا است. من چیزهای زیادی از این بازی آموختم. در بسیاری از سطوح من را تحت تأثیر قرار داد»

دیجیتال فاندری، کیفیت اجرایی Ghost of Tsushima روی PS5 را تحسین میکند

وب‌سایت خبری و تحلیلی دیجیتال فاندری در یک ویدئوی اختصاصی به مقایسه‌‌ی عملکرد فنی و تکنیکی بازی گوست اف توشیما بر روی سه کنسول پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ پرو و پلی‌استیشن ۴ پرداخته و به صورت کامل بهبودهای نسخه‌ی نسل نهمی این اثر را بررسی کرده است. طبق نتیجه‌ی این سنجش، در حالی که کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو، بازی گوست اف توشیما را با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌کند، کنسول پلی‌استیشن ۵ قادر خواهد بود با وضوح بالاتر ۱۸۰۰p و نرخ ۶۰ فریم بر ثاینه آن را به اجرا درآورد.

عنوان گوست اف توشیما به عنوان بهترین بازی سال از دیدگاه مجله مشهور فامیتسو انتخاب شد

به تازگی مجله‌ی معتبر و مشهور فامیتسو، در یک نظرسنجی از 132 نفر توسعه‌دهنده و شخصیت مشهور کشور ژاپن برای انتخاب بهترین بازی ویدئویی دعوت کرد تا از میان عنوان گوست اف توشیما به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد.

دریافت اخبار مشابه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا