اخباربازی

تریلربازی Cyberpunk 2077 در E3 سال ۲۰۱۸ جعلی بود

Cyberpunk 2077 طبق گزارش جدیدی که در آن به جزئیات چرخه توسعه بازی سایبر پانک اشاره‌شده، کار ساخت این بازی تا سال ۲۰۱۶ آغاز نشده بود و تریلری که از این بازی در رویداد E3 سال ۲۰۱۸ پخش شد جعلی بود.بازی سایبر پانک در سال ۲۰۱۲ با انتشار یک تریلر، معرفی شد اما تمام تمرکز شرکت CDPR بر روی آخرین محصول خود و توسعه کامل آن بود.با این‌که مدیران شرکت سازنده از خریداران این بازی عذرخواهی کرده‌اند اما باز هم برخی پای این شرکت را به دادگاه باز کرده‌اند تا جوابگوی اشکالات این بازی باشند.برای دریافت ادامه اخبار با سایت دانلودخان همراه باشید.

برنامه‌های سی‌دی پراجکت برای Cyberpunk 2077

مارچین ایوینسکی، موسس و مدیر سی‌دی پراجکت، با حضور در ویدیویی که از صفحه رسمی بازی سایبرپانک منتشر شده، به بیان توضیحات در رابطه با بازی پرداخت. ایوینسکی علاوه بر عذرخواهی از طرفداران و برعهده گرفتن مسئولیت مشکلات بازی از جانب خود و تیم مدیریت، از تلاش تیم سی‌دی پراجکت برای رفع مشکلات سایبرپانک و عرضه‌ی DLCهای آن گفت. طبق نقشه‌ی راه رسمی، سی‌دی پراجکت ابتدا برای بازی آپدیت‌های حیاتی را منتشر کرده و سپس DLCهای رایگان را عرضه خواهد کرد. آپدیت بعدی بازی حدود ١٠ روز دیگر منتشر می‌شود. نسخه‌ی نسل نهمی سایبرپانک ٢٠٧٧ نیز به نیمه‌ی دوم سال ٢٠٢١ موکول شده است.

رکورد بیش‌ترین کاربر هم‌زمان در استیم باز هم شکسته شد

سال ۲۰۲۱ برای Valve بسیار عالی آغازشده چون هنوز چند روز از شروع آن نگذشته که رکورد بالاترین کاربر هم‌زمان در استیم شکسته شد.در ۱۲ ماه گذشته این هفتمین بار است که این رکورد جابه‌جا می‌شود و رکورد جدید در تاریخ ۱۳ دی (۲ ژانویه ۲۰۲۱) با ۲۵٬۴۱۵٬۰۸۰ کاربر هم‌زمان ثبت شد.به نظر می‌رسد که دلایلی مانند سرمای هوا، تعطیلی‌های سال نو میلادی، شیوع ویروس کرونا و قرنطینه و انتشار بازی Cyberpunk باعث شده تا این رکورد ثبت شود.

دریافت اخبار مشابه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + هفده =

دکمه بازگشت به بالا