اخباربازی

بن شدن ۶۰ هزار چیتر در Call of Duty: Warzone

Call of Duty: Warzone اکتیویژن سومین و بزرگ‌ترین موج محروم کردن بازیکنان متقلب را شروع کرده است.در سال گذشته در ماه سپتامبر ۲۰ هزار و در ماه آوریل ۵۰ هزار بازیکن متقلب توسط اکتیویژن بن شدند. اکنون در موج جدید ۶۰ هزار متقلب بن شده‌اند.این بن کردن‌ها تنها یک روز پس از آنکه استریمر معروف و محبوب بازی وارزون، Vikkstar123، اعلام کرد که دیگر به دلیل تقلب‌ها بازی نمی‌کند، انجام شد.برای دریافت ادامه اخبار بازی Call of duty با سایت دانلود خان همراه باشید.

بازی‌های جدید سرویس PlayStation Now در ماه فوریه:

  • Call of Duty: Black Ops III
  • Detroit: Become Human
  • WWE 2K Battlegrounds
  • Darksiders Genesis
  • Hotline Miami 2: Wrong Number
  • Little Nightmares

بازی Call of Duty: Mobile، بتل رویال جدیدی خواهد داشت

اکتیویژن روز گذشته اعلام کرد که حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Mobile هیجان‌انگیزتر خواهد شد.این حالت نقشه بازی کوچک‌تر شده و به‌جای ۱۰۰ بازیکن، تنها ۴۰ بازیکن در این منطقه فرود می‌آیند و به نبر مشغول خواهند شد.بتل رویال جدید این بازی با شروع فصل جدید بازی Call of Duty Mobile در سال ۲۰۲۱ در دسترس قرار می‌گیرد.

مسابقات Call Of Duty: Warzone برگزار می‌شود؟

به نظر می‌رسد که اکتیویژن امسال برنامه‌های بزرگی برای لیگ Call Of Duty دارد. یکی از مدیران ارشد بخش بازی‌های حرفه‌ای این شرکت گفته که Call Of Duty: Warzone در آینده به بخش مسابقات حرفه‌ای اکتیویژن اضافه خواهد شد.رئیس لیگ‌های اکتیویژن، Johanna Faries، گفت که برنامه‌هایی برای آوردن Warzone به بازی Call of Duty League داریم و اخبار مربوط به آن را در ماه‌های آینده اعلام خواهیم کرد.اولین فصل Call of Duty League در سال ۲۰۲۰ برگزار شد و فصل دوم آن در ماه فوریه (اواسط بهمن تا اواسط اسفند) آغاز می‌شود.

دریافت اخبار مشابه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + 11 =

دکمه بازگشت به بالا