اخباربازی

۱۰۰ میلیونی شدن بازی Call of Duty: Warzone

Call of Duty: Warzone اکتیویژن اعلام کرد درحال‌حاضر ۱۰۰ میلیون بازیکن دارد.حساب رسمی Call of Duty در توییتر با انتشار یک توییت از طرفداران این بازی تشکر کرد.این تعداد بازیکن برای یک بازی بتل رویال بسیار چشمگیر است و باید بدانید که این بازی در ماه مارس سال ۲۰۲۰ منتشر شده است. برای دریافت ادامه اخبار با سایت دانلودخان همراه باشید.

ویدیو منتشرشده از هک بازی Call of Duty Warzone وضعیت مرفه هکرها را نشان می‌دهد!

اخیرا ویدیو جدیدی از هک بازی Call of Duty Warzone منتشرشده که در آن هکرها به‌راحتی می‌توانند بعد از حذف به بازی برگردند و هدف‌گیری خودکار داشته باشند.استودیو Raven Software مدت‌هاست که هر ماه سعی می‌کند تا با عرضه به‌روزرسانی‌های جدید مشکلات مربوط به این عنوان را برطرف کند، با این حال نکته قابل‌توجه اینجاست که برخی اوقات موج مسدود کردن جمعی از هکرها باعث می‌شود تا اکانت خیلی از کاربران عادی نیز به‌اشتباه مسدود شوند.فصل سوم عنوان Warzone در تاریخ ۱ اردیبهشت (۲۱ آوریل) شروع خواهد شد و امیدواریم که تا آن زمان مشکلات سرورهای این بازی برطرف شود.

ظاهرا مشکل ورود به بازی Call of Duty Mobile با اینترنت ایرانسل و پیشگامان هم برطرف شده و در حال حاضر مانعی بر سر کاربران ایرانی برای ورود به بازی با آی‌پی داخلی وجود ندارد.

دریافت اخبار مشابه:

7 دیدگاه

  1. بازتاب: توماس ادیسون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + 5 =

دکمه بازگشت به بالا