اموزشنرم افزار

آموزش کامل کار با اینستا ایکس – insta x

همانطور که می دانید اینستاگرام یک شبکه اجتماعی کامل است اما خب برخی قابلیت ها رو برای کاربرانش محدود می کند. اما همیشه کدنویس هایی هستند که به فکر راحتیه کاربران باشند. نرم افزار اینستا ایکس نسخه ۲۰۲۱ یک نرم افزار کاربردی برای دور زدن محدودیت های اینستاگرام می باشد. شما می توانید با insta x وارد لایو و استوری ها شوید اما دیده نشوید. همچنین امکانات زیادی نیز وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. برای مشاهده ادامه توضیحات در وبلاگ دانلودخان به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

فهرست آموزش اینستا ایکس :

  1. آموزش نصب اینستا ایکس 2021 بر روی گوشی های اندرویدی
  2. آموزش قفل گذاشتن روی اینستاگرام ایکس
  3. آموزش تنظیم رنگ پس زمینه چت و رنگ پیام ها
  4. آموزش بررسی آمار پیج و آنفالویاب
  5. آموزش حالت روح
  6. آموزش قابلیت های ویژه در پست ها( کپی کردن متن پست و کامنت)
  7. آموزش قابلیت های ویژه در استوری ها( مثل دانلود استوری و جلوگیری از دانلودخودکار)
  8. آموزش قابلیت های موجود در چت( امکان دانلود ویس های ارسالی)
  9. آموزش مشاهده عکس بزرگ پروفایل کاربران در اینستا ایکس اندروید

1. آموزش نصب Insta x 2021 :

شما برای نصب دانلود اینستا ایکس نسخه ۲۰۲۱ می توانید روی متن کلیک کرده و آن را دانلود کنید.سپس بروی بسته نصبی کلیک کرده و آن را نصب کنید.

سپس روی next کلیک کنید:

زبان خود را انتخاب کنید:

وارد حساب کاربری خودتان شوید:

2. آموزش قفل گذاشتن روی اینستاگرام ایکس:

ابتدا وارد بخش تنظیمات شوید:

سپس روی Set App Lock کلیک کرده تا بتوانید روی اینستاگرام خود پسورد بگذارید:

3. آموزش تنظیم رنگ برنامه و پس زمینه چت در اینستا ایکس نسخه 2021:

برای تغییر بک گراند و رنگ برنامه از این قسمت در داخل تنظیمات می توانید اقدام نمایید:

4. آموزش بررسی آمار پیج و آنفالویاب:

در قسمت بالا می توانید آمار پست ها و استوری ها را به صورت نموداری مشاهده کنید که البته این آمار توسط خود اینستاگرام نیز ارائه می شود. در قسمت پائین نیز نشان می دهد که چه کسانی شمارا آنفالود می کنند.( این قسمت برای پیج های فروشگاهی گزینه به شدت مناسبی می باشد.)

5. آموزش حالت روح:

شما با انتخاب گزینه اول حالت روح یا همان دیده نشدن را در استوری، لایو و چت فراهم می کنید. اما می توانید به صورت ویژه تر نیز آن را تنظیم نمایید. مثلا می توانید حالت روح را فقط در حالت چت فعال کنید:

6.آموزش قابلیت ویژه در پست ها:

در این قسمت شما می توانید تنظیم کنید که گزینه دانلود پست کنار پست ها قرار بگیرد یا خیر. یا اینکه شما می توانید پست دیگر اکانت ها را با فشردن یک دکمه به پست خود تبدیل کنید. همچنین می توانید عکس پروفایل کوچک دیگران را باز کنید و نگاه کنید. قابلیت ویژه این قسمت این است که می توانید متن پست و یا کامنت را به صورت عادی کپی کنید.( این امکان خیلی عالی است چون دغدغه همه ماست)

7.آموزش قابلیت های استوری در نسخه جدید اینستا ایکس:

شما می توانید در این قسمت دانلود کننده استوری ها را فعال و یا غیر فعال کنید. همچنین می توانید پلی کرن اتوماتیک اینستاگرام را غیر فعال کنید. این قابلیت خیلی در کم مصرف شدن بسته اینترنتی شما مهم است.

8. قابلیت مهم دانلود ویس ها، عکس ها و ویدئو ها در چت:

شما با استفاده از این قابلیت که در اینستاگرام نیست می توانید ویس هایی که برای شما ارسال می شود و یا عکس و فیلم های موجود در چت را به راحتی و با فشردن یک دکمه دانلود کنید. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید برای این قابلیت نیز امکان شخصی سازی وجود دارد.

9.آموزش مشاهده عکس بزرگ پروفایل کاربران در اینتسا ایکس:

شما بعد از فعال کردن این گزینه کنار عکس پروفایل هر شخص یک ذره بین مشاهده می کنید. این ذره بین به شما این امکان را می دهد که عکس ها را بزرگتر کنید و با کیفیت واقعی آن ها را مشاهده کنید. همچنین می توانید با

امکانات عالی ایسنتا ایکس به شما در مدیریت مخاطبانتان کمک می کند و این امر را به بهترین نحو ممکن برای شما انجام می دهد. این نرم افزار نیز مانند دیگر نرم افزار های غیر رسمی امکان کپی اطلاعات را دارد پس باید مراقب این نرم افزار باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا