اموزشبازی

آموزش ماینکرفت قسمت یازدهم (پیدا کردن الایترا)

آموزش ماینکرفت آموزشی است که خیلی وقت پیش او ن رو شروع کردیم و باز دوباره برگشتیم تا یه سری کامل و تکمیل از بازی محبوب ماینکرفت به شما تقدیم کنیم! این آموزشا همه تجربه شخصی خودم هست پس برای دریافت ادامه آموزش با سایت بلاگ سایت دانلودخان همراه باشید!

پیداکردن اند سیتی :

در آموزش قبلی به شما کاملا آموزش دادیم که چگونه اند سیتی را پیدا کنید و سعی کنید وارد قلعه صورتی رنگ آن بشید ولی پیدا کردن الایترا اصلا آسون نیست و شما باید یه سفر طولانی را تا بالای قلعه داشته باشید!

شولکر Minecraft:

شولکر ها موجوداتی هستند که در قلعه اند پیدا می شوند! و شما باید تا می توانید با آن ها مبارزه کنید یا از آن ها استفاده کنید! بعد از کشتن هر شولکر شما یک ایتم هایی دریافت می کنید! که می توانید با آن ها شولکر باکس های معروف را بسازید و ابزار و وسایل بیشتری حمل کنید! ولی شولکر ها به این راحتی نمی میرند و کشتن آن ها کمی درد سر دارد! و چیز هایی که به سمت شما شلیک می کنند! می تواند باعث معلق شدن شما در هوا بشود! که کشتن آن ها را خیلی سخت تر می کند! هر طبقه که بالا تر بروید شولکر های بیشتری می بیند! پس بدانید که باید خیلی خیلی آماده جنگ باشید!

پیدا کردن الایترا :

آموزش ماینکرفت بعد از جنگ طولانی شما باید غنائم زیادی هم در اواسط قلعه و هم در نوک قلعه جمع کرده باشید! ولی بدانید که شما بعد از پیدا کردن یه کشتی در هوا و کنار های قلعه و دیدن آن از داخل پنجره ها سریع بیرون برید! و به سمت کشتی بروید حالا یا می توانید به کمک شولکر ها به سمت قلعه بروید یا اندر پرل یا بلاک چیدن بعد از آن هم شما باید وارد کشتی بشوید که یک شولکر دیگر در آنجا منتظر شماست و پشت آن دقیقا الایترا قرار گرفته است و بعد از یک ماجرا جویی طولانی شما دارای الایترا می شوید حالا به کمک پوشیدن لایترا و فایرورک یا همان موشک هایی که از قبل اماده کردید و زدن دوبار space در هوا می توانید پرواز کنید !

همچنین می توانید برای نسخه کامپیوتر با بهترین کرک ممکن با سایت دانلودخان همراه باشید! و از اینجا این بازی هیجان انگیز رو دانلود کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا