اموزشبازی

آموزش ماینکرفت قسمت دهم (رفتن به اند سیتی: شهر اخر)

آموزش ماینکرفت در اموزشی که خیلی وقت پیش گذاشتیم و الان دوباره برگشتیم تا ادامش بدیم تا جایی پیشرفتیم که اندر دراگون رو کشتیم و راحت ترین راه رو براش مشخص کردیم مرحله بعدی این اموزش رفتن به شهر اخرت یا همان اند سیتی است در این جا شما دو راه حل دارید که هر دو را در ادامه مطلب توضیح میدم! برای دریافت ادامه اموزش با بلاگ دانلود خان هم باشید.

راه اول آموزش ماینکرفت رفتن به اند سیتی:

در این راه شما باید اندردراگون را از بین ببرید و بعد از آن هم وقتی به گوشه های نقشه که نزدیک شوید می توانید یک پورتال به حالت زیر ببینید.

حالا می توانید با یک اند پرل واردش شوید! ولی به اندازه کافی منابع ببرید چون راه طولانی در پیش دارید وقتی وارد پورتال شوید شما می توانید اند سیتی را ببینید! ولی اینکه کشتی اند را ببینید یا ن مسئله ای خیلی سخت تر است! شما امکان داره ساعت ها دنبال کشتی اند بگردید ولی چیزی پیدا نکنید! به همین دلیل باید منابع کافی برای خود داشته باشید! البته شما می توانید از درخت های اند سیتی هم استفاده کنید! ولی تنها بدی آن ها این است که باعث می شود شما چند بلاک به جای دیگری تلپورت کنید !که مسئله پیچیده ای نیست بعد از پیدا کردن اند سیتی باید وارد کشتی اند شوید که خود ماجراجویی خیلی بزرگی است که در پست بعدی به آن اشاره می کنیم !

راه دوم :

شما می توانید حتی بدون کشتن اندر دراگن به سمت اندر سیتی بروید! تنها چیزی که نیاز داریدقایق و یک ماشین پرنده اس! که طرز ساختن اون رو در پست بعدی توضیح خواهیم داد! در این روش قایق را برروی ماشین پرنده که به کمک Redstone ساخته شده است قرار میدیم!

بعد از آن هم فقط کافی است که سوار قایق شوید و ماشین را به کار بیاندازید! و از محلی که با اندر دراگون میجنگید دور شوید اندر دراگون دنبال شما نخواهد امد ولی باید حواستان باشد که به پایین نیافتید!

اگر بیافتید بازی را میبازید و باید دوباره ریسپاون شوید! این کار ممکن است ساعت ها طول بکشد ولی هیچ نیازی به کشتن اندر دراگون ندارد! و راحت شما را به اند سیتی می رساند ولی ریسک بالایی هم دارد پس انتخاب با خودتان هست ولی راه اول تنها سختی اول را دارد!

همچنین می توانید برای نسخه کامپیوتر با بهترین کرک ممکن با سایت دانلودخان همراه باشید! و از اینجا این بازی هیجان انگیز رو دانلود کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا