اخباربازی

سی‌دی پراجکت رد برای Cyberpunk 2077 از خود دفاع می‌کند!

سی‌دی پراجکت رد این روزها با مشکلات بسیاری دست‌وپنجه نرم می‌کند. انتشار سایبرپانک ۲۰۷۷ مشکلات فراوان باعث شده تا این کمپانی از یک‌سو درگیر آپدیت‌ها و برطرف کردن مشکلات باشد و از سوی دیگر با مشکلات و شکایات حقوقی دست‌وپنجه نرم کند.شرکت حقوقی Rosen که در نیویورک مستقر است، از CDPR از طرف خریداران در ایالات‌متحده شکایت کرده و CDPR گفته که در جریان این شکایت از حق خود به‌صورت جدی دفاع خواهد کرد.نکته‌ای که در این دادخواست باید مشخص شود این است که آیا شرکت CDPR می‌خواسته با انتشار زودهنگام بازی سرمایه‌گذاران و طرفداران را گمراه کند؟ برای دریافت ادامه اخبار باسایت دانلود خان همراه باشید

به‌روزرسانی ١.٠۶ سایبرپانک ٢٠٧٧ سیو فایل‌هایتان را نجات می‌دهد!

سی‌دی پراجکت جدیدترین هاتفیکس بازی Cyberpunk 2077 را برای تمام پلتفرم‌ها منتشر کرد. این به‌روزرسانی برخی مشکلات فنی بازی را برطرف می‌کند، از جمله مشکل خراب شدن سیو فایل‌ها روی PC. پیش‌تر اگر اندازه‌ی فایل‌های سیو شما بیشتر از ٨ مگابایت می‌شد، دیگر نمی‌توانستید از آن استفاده کنید!

سایبرپانک 2077 تاکنون ١٣ میلیون نسخه فروش داشته است!

با وجود تمام فراز و نشیب‌های بازی جدید سی‌دی پراجکت، آمار فروش سایبرپانک تاکنون فوق‌العاده بوده است. طبق اعلام رسمی شرکت لهستانی، Cyberpunk 2077 حتی با احتساب ریفاندها، ١٣ میلیون نسخه در ده روز اول انتشار فروخته است.

‏ سایبرپانک 2077 از فروشگاه پلی‌استیشن حذف شد!

بازی Cyberpunk 2077 از ابتدای انتشار از باگ‌ها و مشکلات فنی فراوان روی کنسول‌های نسل هشتم رنج می‌برد و این امر موجب بازخورد بسیار منفی میان خریداران شده است. حال سونی پس از دریافت شکایات فراوان، در اقدامی غافلگیرکننده بازی را از فروشگاه خود حذف کرده است!این اقدام سونی با هماهنگی سی‌دی پراجکت رد صورت گرفته و همچنین قول پس گرفتن بازی از خریداران هم داده شده است. بدین ترتیب تا مدتی نامعلوم، تنها راه تجربه‌ی بازی روی PS4 (و PS5 با قابلیت بکوارد) از طریق نسخه‌ی فیزیکی بازی است!

اخبار های مشابه:

83 دیدگاه

  1. بازتاب: mood
  2. بازتاب: هیچکاک
  3. بازتاب: ناشناس
  4. بازتاب: آردا
  5. بازتاب: bi
  6. Terrific paintings! This is the kind of information that are meant to be shared around the net. Shame on Google for not positioning this put up upper!پ

  7. بازتاب: سرگالاهاد
  8. بازتاب: آرتور شاه بزرگ
  9. بازتاب: سوسول بچه
  10. بازتاب: کبری
  11. بازتاب: کامل
  12. بازتاب: فاطمه
  13. بازتاب: فرشته
  14. بازتاب: کیانوش
  15. بازتاب: مهراب
  16. بازتاب: مهلا
  17. بازتاب: سلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + شش =

دکمه بازگشت به بالا