اموزشبازی

آموزش ماینکرفت قسمت دوازدهم (کشتن ویتر Wither)

آموزش ماینکرفت در این قسمت می خواهیم به شما نحوه نابود کردن یکی از قوی ترین باس های بازی یعنی Wither رو آموزش بدیم که هم درست کردنش و هم شکست دادنش خیلی سخته و باید کلی شانس داشته باشید که البته یکی از مهم ترین ایتم های بازی توسط این ماب می افتد برای دریافت ادامه آموزش با بلاگ سایت دانلودخان همراه باشید.

آموزش ماینکرفت – ساختن و اسپاون کردن ویتر:

اولین چیزی که نیاز دارید ایتم سول سند است که از داخل ندر در میاید و معمولا از بایوم های خیلی معروف بازی است بعد از آن به Wither Skull نیاز دارید که گرفتن آن کمی سخت است که شما نیاز به شانس زیاد ویا شمشیری با Looting نیاز دارید تا سریع تر با کشتن Wither skeleton ها در فورترس بدست بیورید بهترین جا برای اسپاون کردن ویدر در زیر پرتالی است که اندر دراگون می نشست ولی روی حالت عادی و نسخه جاوا به صورت عادی هم می توان آن را کشت

نحوه مبارزه با ویدر

آموزش ماینکرفت – شما باید تا می توانید لباس های قوی و اسلحه های زیاد و قوی اماده داشته باشید! وجایی ویدر رو اسپاون کرده باشید که ماب و موجودات دیگر دور او نباشد ویدر اگه مابی را بکشد! سریعا جون می گیرد و دیگر کشتن آن ناممکن می شود! و شروع به بالا رفتن و پرتاب کردن بمب های کوچک می کند! ولی باز هم کشتن آن غیر ممکن نیست! ولی شما در نسخه بدراک ماینکرافت تقریبا کشتن آن را در حالت عادی غیر ممکن بدانید! زیرا ویدر بسیار قدرتمند است! بعد از کشتن ویدر شما به ایتم ندر استار می دهد که در پست اینده آن را توضیح خواهیم داد!

همچنین می توانید برای نسخه کامپیوتر با بهترین کرک ممکن با سایت دانلودخان همراه باشید! و از اینجا این بازی هیجان انگیز رو دانلود کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا