اموزشاموزشبازینرم افزار

آموزش اجرای بازی های موبایل بروی کامیپوتر

در این اموزش قرار است اموزش دهیم چگونه بازی های روی موبایل که برای کامپیوتر پولی هستند یا منتشر نشده اند را در کامپیوتر به صورت رایگان اجرا کنیم.و بدون هیچ گونه مشکل یا کاهش پینگ ان بازی را اجرا کنیم حتی با کیفیتی فراتر از کیفیت های گوشی موبایل به همراه دسته یا کیبورد!این اموزش را میتوانید از سایت دانلود خان مطالعه بفرمایید.

مرحله اول:

اول از همه باید نرم افزار GameLoop را از اینجا دانلود کنید ونصب کنیدو صبرکنید تابرنامه بهصورت خودکار خود را اپدیت کند این برنامه اختلالی در سرعت اینترنت شما ایجاد نمیکند وبا همان سرعت دانلود شما برایتان دانلود خواهد کرد.

مرحله دوم:

در مرحله دوم شما هر بازی که میخواهید را باید پیدا کنید واینجا شما دو راه حل دارید اول اینکه بدون دانلود کردن مستقیم از برنامه فایل را در نرم افزار اپلود کنید یا مستقیما از خود برنامه دانلود بفرمایید که ما روش دوم را برای راحتی شما بیشتر پیشنهاد میکنیم.پس بعد از اینکه وارد برنامه شدید روی بازی مورد علاقه خود کلیک کنید و بر روی دانلود کلیک کنید تا برای شما بازی را دانلود کند وبه راحتی شما میتوانید تمام امکانات بازی با FPS=60 را به شما میدهد.

توجه: در صورتی که شما جیمیل خود را به نرم افزار وصل نکنید هر کاری که در برنامه انجام دهید و هر چقدر بازی کنید با حذف برنامه این پروسه ذخیره نخواهد شد.برای اموزش های دیگر به سایت دانلود خان مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا