اخباربازی

رویداد های هالووین بازی های بتل رویال

این چند روز سال را در تقویم میلادی هالووین میخوانند وبا وجود این رویداد بازی های مختلف از این موقعیت استفاده کرده وبازی های خود را برای هالووین ارتقا میدهند چند تا از بازی ها Apex Legend و Hyper Scape و فورتنایت است که همیشه با جوایز رایگان در انتظار بازیکنان است برای دریافت ادامه این پست سایت دانلود خان دنبال کنید

رویداد هالووین Apex Legends

جشن هالووین Fight or Fright بازی Apex Legends دوباره باز می‌گردد تا جان دوباره‌ای به رگ‌های این بازی بتل رویال محبوب تزریق کند. حالت Shadow Royale، مود جدید بازی با محدودیت زمانی است که با تغییر کوچکی نسبت به سال گذشته به بازی برمی‌گردد.

در مود Shadow Royale مانند رویداد Shadowfall سال قبل، بازیکنان در حال دویدن و تلاش برای زنده نگه داشتن قهرمان‌های خود و پایان دادن به نفرات تیم‌های دیگر هستند اما هنگامی که مبارزان یک تیم از بین رفتند به حالت “Shadow Form” (شبح) قدرتمند به بازی برمی‌گردند تا انتقام قاتلان خود را بگیرند.

امسال Respawn Entertainment مکانیزم معروف دویدن روی دیوار (Wall-Running) فرنچایز Titanfall را به مود Shadow Royale اضافه کرده است.

رویداد Fight or Fright از یکم آبان‌ماه (۲۲ اکتبر) یعنی فردا شروع خواهد شد و تا ۱۳ آبان (۳ نوامبر) ادامه دارد..

رویداد هالووین Hyper Scape

رویداد مخصوص هالووین بتل رویال یوبی‌سافت آغاز شد! در این رویداد با حالت‌های جدید Hyper Scape و اتفاقات بسیار دیگری روبه‌رو می‌شوید!

رویداد هالووین Hyper Scape از امروز یعنی ۲۹ مهرماه شروع شده و تا ۱۳ آبان‌ماه (۳ نوامبر) ادامه خواهد داشت.

فورتنایت نیز رویداد هاووین خور را معرفی کرده است که بسیاری اعتقاد دارند این کار فورتنایت دقیقا همان کاری است که بازی ایپکس لجند کرده است و با توجه به اینکه فورتانیت خیلی از ایده های این بازی استفاده کرده است این حرف بی جا نیست. در این رویداد قرار است دو گان جدید اضافه شوند که با یکی آشنایی کامل دارید که مربوط به سال قبل در هالووین است که نام ان ارپی جی کدویی بود و یک اسلحه ای که هنوز برای Leaker ها شکل و نام هنوز مشخص نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − نه =

دکمه بازگشت به بالا