اخباربازی

میانگین نمرات متای Call of Duty Black Ops Cold War

میانگین نمرات متای بازی Call of Duty Black Ops Cold War مشخص شد. این بازی تا به‌این لحظه توانسته به امتیاز ۸۳ از مجموع ۶ نقد دست پیدا کند.

بازی Cold War، پنجمین نسخه‌ Black Ops از سری بازی‌های Call of Duty، امروز، ۱۳ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۲ آبان ۱۳۹۹) برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی منتشر شد.

پشتیبانی Cold War از کراس‌پلی بین پلتفرمی و بین نسلی

با توجه به اخبار منتشر شده،‌ بازی Call of Duty Black Ops Cold War، نه‌تنها از ویژگی کراس‌پلی بین تمام پلتفرم‌ها بهره می‌برد،‌ بلکه ویژگی کراس‌پلی بین نسلی آن نیز فعال است. این حالت برای مودهای زامبی، مولتی‌پلیر و وازون فعال خواهد بود.

بازی Cold War، پنجمین نسخه‌ Black Ops از سری بازی‌های Call of Duty، قرار است در تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۲ آبان ۱۳۹۹) برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و در روز عرضه‌ی کنسول‌های نسل جدید، برای پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس منتشر شود.

اعتراض هواداران به محتوای انحصاری Call of Duty: Black Ops Cold War برای پلی‌استیشن

روز گذشته، شرکت Treyarch، سازنده بازی Black Ops Cold War، اعلام کرد کاربران که نسخه انحصاری این عنوان برای کنسول‌های سونی از ۲۵ درصد XP بیشتر برای سلاح‌ها و XP دوبرابر اضافه دست پیدا می‌کنند.

به‌نقل از یوروگیمر، هواداران Black Ops Cold War این عمل سازندگان را «ضد مصرف‌کننده‌» خطاب کردند و گفتند سونی و اکتیویژن باید از خجالت سرشان را پایین بیندازند. آن‌ها می‌گویند:

سال گذشته اضافه کردن یک حالت انحصاری برای پلی‌استیشن به اندازه کافی خجالت‌آور بود اما تاثیر زیادی روی پلتفرم‌های دیگر نداشت؛ اما اضافه کردن مزایا و برتری XP با هیچ سبک سنگین کردنی توجیه‌پذیر نیست. این عمل از محتوای انحصاری برای یک کنسول گذشته و به منفعت سونی تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا