اخبارفیلم

کورد جدیدی برای نسخه اسنایدر کات لیگ عدالت

تریلر جدید فیلم Justice League نسخه زک اسنایدر در ۲۴ ساعت اولیه انتشار ۲۴٫۹ میلیون بازدید داشت.این تریلر از فیلم The Batman با ۲۲ میلیون بیننده پیش گرفت و در رده دوم فیلم‌های استودیو برادران وارنر پس از فیلم Godzilla Vs Kong با ۲۵٫۶ میلیون بازدید قرار گرفت.برای دریافت ادامه خبر با سایت دانلود خان همراه باشید.

جوکر با شمایل مسیح!

تصویر جدید از جوکر جرد لتو در فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر منتشر شد. این فیلم ٢٨ اسفند از طریق سرویس HBO Max آغاز به پخش می‌کند.

‏ حضور Martian Manhunter در لیگ عدالت زک اسنایدر تایید شد

کاراکتر مارشن من‌هانتر تاکنون تحت هویت ستوان «کلوین سوانویک» در دو فیلم Man of Steel و BvS حضور داشته است. به گفته‌ی هری لنیکس، بازیگر این نقش، از هویت واقعی او در لیگ عدالت اسنایدر پرده برداشته خواهد شد.

کت‌وومن مناسب از نظر زک اسنایدر:

درحالی که طرفداران، مشتاقانه منتظر پخش شدن جاستیس لیگ نسخه‌ی زک اسنایدر هستند، او ایده‌ی ساخت دومین لیگ عدالت را به میان آورده است. این کارگردان هفته گذشته در جریان یک برنامه لایو، گفت Carla Gugino می‌تواند گزینه مناسبی برای نقش کت‌وومن باشد.درواقع این پیشنهادی بود که طرفداران مطرح کرده بودند و زک اسنایدر آن را پذیرفته و به‌نظرش پیشنهاد خوبی است. او می‌گوید که گوجینوگزینه‌ی بسیار مناسبی برای بازی در مقابل بت‌من بن افلک است.کارلا گوجینو پیش از این در Watchmen و Sucker Punch به‌عنوان بازیگر و در چند فیلم دیگر به‌عنوان صداپیشه با زک اسنایدر همکاری کرده است.نسخه‌ی زک اسنایدر فیلم Justice League تحت عنوان Zack Snyder’s Justice League قرار است ابتدا به‌صورت یک مینی‌سریال ۴ قسمتی و سپس به‌صورت یک فیلم ۴ ساعته در تاریخ ۵ سپتامبر ۲۰۲۱ (۵ شهریور ۱۴۰۰) از شبکه HBO Max منتشر شود.

دانلود اخبار مشابه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − ده =

دکمه بازگشت به بالا