اخباربازی

اخبار بازی Hitman 3 + حجم بازی و تاثیر تکنولوژی

استودیو IO Interactive اعلام کرد بازی Hitman 3 شامل دو نسخه‌ی پیشین این سری به همراه آپدیت‌های گرافیکی برای کنسول های نسل نهمی می‌باشد و حجم این بازی نیز حدود ۱۰۰ گیگابایت خواهد بود. برای دریافت ادامه خبر با سایت دانلودخان همراه باشید.

هیتمن ۳ را میتوانید تماما به صورت واقعیت مجازی تجربه کنید

براساس اطلاعاتی که در رویداد State of Play منتشر شد می‌توانید بازی Hitman 3 را با استفاده از PlayStation VR و به صورت واقعیت مجازی روی پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ به پایان برسانید.

تاثیر تکنولوژِی در بازی هیتمن 3:

تاثیر تکنولوژی ری‌تریسینگ (Ray Tracing) را مشاهده کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های جدید این بازی، دوربین مامور 47 است که می‌توانید با استفاده از آن، موارد مختلفی مانند اسکن و هک پنل‌های امنیتی و در همین حین ویژگی ثبت تصاویر اطلاعاتی را مشاهده کنید.

بازی Hitman 3 قرار است پایان‌بندی برای سه‌گانه‌ی World of Assassination باشد، منظور از این سه‌گانه بازی‌های Hitman 2016 و Hitman 2 است.

سومین بازی هیتمن از کیفیت 4K، نرخ ۶۰ فریم و HDR پشتیبانی می‌کند. هم‌چنین طبق اخبار، تمام ویژگی‌های بهبود یافته نسخه‌ی سوم روی نسخه‌های قبلی نیز اعمال خواهد شد.

انتشار جزئیات جدید از بازی Hitman 3

استودیوی IO Interactive جزئیات جدیدی از عنوان Hitman 3 منتشر کرد که بیشتر در رابطه با حالت‌های مختلف موجود در بازی است. حالت‌های موجود در بازی به شرح زیر هستند:

  • بخش داستانی
  • بخش Elusive Targets که اهداف خاصی به‌طور موقت در دسترس هستند و باید بدون شکست آن‌ها را بکشید
  • حالت Escalations که چالش‌های متعددی را برای انجام ماموریت‌ها سر راه‌تان قرار می‌دهد
  • حالت Contracts که اجازه‌ی خلق مرحله‌ی دلخواه را می‌دهد و می‌توانید آن را با دوستان به اشتراک بگذارید
  • حالت Sniper Assassin که با استفاده از تفنگ تک‌تیرانداز باید ماموریت‌ها را انجام دهید

لازم به ذکر است خبری از بخش رقابتی Ghost که در قسمت دوم وجود داشت نخواهد بود. بازی Hitman 3 در 20 ژانویه ۲۰۲۱ میلادی برای PC و PS4 و PS5 و XOne و Xbox Series X منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا